Am aceeasi problema. Care e criteriul dupa care isi da seama ca sunt link-uri artificiale?
Am aceeasi problema. Care e criteriul dupa care isi da seama ca sunt link-uri artificiale?
E vorba de acelasi continut sau de continut pe care ti-l actualizezi periodic?
La continutul actualizat periodic, n-ar fi problema decit ca la ora X ti se afiseaza rezultate de la un data center Google, in timp ce la ora Y ti se afiseaza rezultate de la alt data center.
Daca ai acelasi continut si incerci sa il ridici in SERPS fara sa-i adaugi continut nou, facut pe aceleasi cuvinte cheie, te cam dai la urs cu mîna goală, cum se spune in popor.
Inscrie-ti site-ul in dmoz.org/Adult si fa-ti sitemap la site ca sa arati Googlebot-ului ce pagini sa-ti indexeze.
.pa
e vorba de acelasi continut. adica siteul se actualizeaza doar ca pe prima pagina e un index.html care e constant
daca subscrii la un director care are sectiune de new cu PR 4, primele 2 zile vei fi ceva mai bine in serps... cand site-ul tau iese din pagina cu PR mai scazi si in serps... te sfatuiesc sa subscrii de acum la 2 site-uri pe saptamana timp de 1 luna dupa care sa te opresti si vezi care sunt rezultatele
da am subscris la mai mult de 2 pe saptamana.. o fi vre-o problema asta?
Nu-i problema, dar daca directoarele in care l-ai inscris au pus <a rel="nofollow" href="..." title="..."> in codul sursa, degeaba l-ai inscris. Robotii motoarelor de cautare nu urmeaza link-urile (<a>link</a>) cu rel="nofollow" (wikipage).
Fa sitemap la el ca sa stie motorul de cautare ce parte a site-ului s-a modificat si inscrie-l in google webmaster central.
In Firefox instaleaza-ti mizeria aia de add-on numita "Search Status" si ai optiune acolo ca pe o pagina web pe care mergi sa-ti arate ce link-uri sint puse cu nofollow. Daca intr-un director site-urile au nofollow, nu te chinui sa-ti adaugi site-ul pentru ca el va fi nul in conceptia motoarelor de cautare.
da stiu de nofollow, e bagat in webmaster/tools de la google, am sitemap dar nu s-a mai modificat la site nimica de vre-o luna. Crezi ca pagina care mi-o arata mie la cautarea respectiva adica index.html fiind statica si deoarece nu se schimba ma incurca?
Nu prea vad de ce-ar incurca faptul ca e pagina statica. Din cate stiu, o pagina statica e mai bine vazuta decat una generata dinamic -- nu stiu daca se mai tine regula asta dar tot timpul asa a fost.
Deci problema ar fi lipsa continutului actualizat. Daca esti intr-un domeniu destul de activ (gen "gazduire web", "domenii .ro", "credite personale", "asigurari viata" etc.) trebuie sa pui umarul la munca si sa te tii de site prin doua metode:
A. In-site
B. In afara site-ului (pe web)
La A., vezi ce poti face dintre cele de mai jos:
- faci blog si scrii pe el, cu link-uri spre pagina cu pricina
- vezi in pagina: ce e pus in titlu (<title>), in descrierea paginii (<meta name="description") si drept cuvinte-cheie (<meta name="keywords")?
Ce e pus cu h1, h2, h3...h6? Ce e cu strong/bold si ce e cu emfaza (em)/italic?
Care parte din text e citita prima? Textul pe care pui tu accent unde se afla in pagina? La inceputul paginii sau inspre mijloc?
Sari direct la continut, trecind peste link-urile din partea de sus / header-ul paginii, cu codul de mai jos:
(font-weight, border, color si background-color = optionale)Cod:In HTML, exact sub <body>: ------ <div class="skip-link"><span>Skip to: </span><a href="#principal" title="Articol principal: Skip to page content">Costel (articol despre Costei)</a><span> - </span><a href="#meniu" title="Meniu: Skip to menu">Meniu site (categorii)</a><span>.</span></div> ------ In HTML, in div-ul care-ti contine titlul articolului (inainte de h1-ul in care e titlul articolului): ------ <a href="#principal" title="articol principal" id="principal" name="principal"><h1>Costel.... ------ In CSS: ------ .skip-link a,.skip-link span{position:absolute; overflow:hidden; width:0; height:0; top:-4em; left:-3em;} .skip-link a:active, .skip-link a:focus {position:absolute; overflow:visible; width:auto; height:auto; background-color:#ffff00; color:#ff0000; top:7em; left:1em; padding:5px; border:2px solid red; font-weight:bold;} ------
B. Iti inscrii site-ul/pagina in motoare de cautare, directoare, retele sociale, adaugi comentarii pe site-uri din domeniul pe care l-ai abordat si asa mai departe.
Tot in aceeasi serie, vezi cine e in fata ta in paginile cu rezultate ale cautarii, vezi pe ce pun ei accent in paginile cu care ies inaintea ta pe Google, de exemplu, scrie articole in care sa pui mai mare emfaza pe ceea ce competitorii tai pun in respectivele pagini.
Da si un exemplu concret, daca vrei, poate vedem exact cum sta treaba.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)