9th July 2004
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit Un nou algoritm?

Salut,

Se intampla ceva. Din ce in ce mai multe site-uri isi pierd pozitiile in SERPs, unele dintre ele site-uri mari si vechi.

A mai observat careva ceva?
    Cu stima,
    Razvan Pop

danic este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    Data înscrierii
    16th November 2004
    Locaţie
    Timisoara, Timis
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

Da, eu. Am scazut puternic la toate cautarile.
    Are cineva vreo idee?

Numai bine!

dsa
    dsa este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    Data înscrierii
    14th March 2005
    Locaţie
    Brasov
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

eu am crescut la mai multe cautari

misu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    Data înscrierii
    12th June 2005
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

mie imi par tot cam la fel...
    Scriu si eu din cand in cand despre mobila si amenajari interioare

kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

S-ar putea sa fie ceva legat de tema site-ului. Eu am observat la "camere digitale" - caderea site-ului Insoft si la "locuri de munca" - disparitia lui Anunturi-gratuite.ro (care a stat in Top 10 multa vreme). Nici unul nu e in mod special despre "camere digitale" sau despre "locuri de munca". Am crezut insa ca ar fi vorba de schimbari rezultate ca urmare a schimbarii de SEO-er / proprietar.
    Lucian

Yama este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    Data înscrierii
    16th October 2005
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

E ceva obisnuit sa evolueze algoritmii de cautare la Google.

Ovidiu Lixandru Guest

Implicit

Originally posted by A
    [b]E ceva obisnuit sa evolueze algoritmii de cautare la Google.
    Din putul gandirii...
    Cod:
    Treci putin si citeste Regulamentul. 

Ai un link in loc de locatie. Te rog conformeaza-te precum toti ceilalti de pe acest forum. Valabil si pentru cei care vor mai veni.

Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit 10-16-05 : The Mother Of All Google Updates?

Cei care sinteti abonati la newsletters-urile de la Webproworld, cred ca ati primit o ultima instiintare. Reproduc post-uri din discutie.

Well, it happened. The mother of all Google updates. Several of my websites that have been at #1 for many years - even through the Florida update - have dropped up to 10 places or more.

My guess is that Google is now weighing incoming links (backlinks) differently. In the past, websites with 500 backlinks that had the anchor text of "widgets" would outrank a similar site for that phrase even though the site had thousands more backlinks, but without the phrase "widgets" in the anchor text of the backlinks. It would seems as though Google has now allowed the sites with more backlinks to outrank the sites with less backlinks - regardless of the anchor text in the links.

I have wondered for years why some of my much-wealthier competitors haven't passed me up on Google before now. Many of them had better PageRank and thousands more backlinks than I did. The only difference was that their backlinks did not have the proper anchor text phrase in them, and mine did. My assumption is that Google has now decided to give less weight to the anchor text in the backlink and more weight to the link itself. Instead of looking to the link for an anchor text phrase to rank the site under, they are looking to the content of the website to determine the proper keyword phrases to rank it under.

I'd say maybe we should name this the Katrina Update because it did at least as much financial damage as Katrina did. A lot of webmasters are going to have to lay workers off because of this update. Unfortunately, it looks like the little guys have lost out to the big boys on this one.
    Another possibility which I have noticed is some of the bigger Corporate sites with very large advertising dollars are showing up much higher. Some of these have always ranked well for related terms due to a huge number of IBL's but rather unoptimized keyword text. I believe Google has adjusted the strength of synonyms or related keywords in IBL text and or as you mentioned links in general are being given more weight period.

My new site fell off the map but my established actually went up on a few big keywords and slid on a few. But I have noticed some of our long time competitors fell from #3 to the 30's.

This update seems to be on the same level as Florida was. I am surprised though it had passed any quality checks before being published to all DC's. IMO the results were better before.
    SEO forum members everywhere are guessing at what Google has changed in their algo to cause this update. I believe that my theory above is as good as any of them. I have seen a flurry of postings on all the SEO forums that I frequent, and all of them are reporting horrible drops in their rankings. I've never seen anything this bad - not even the Florida Update.

Google knows the financial damage this is going to cause for the little guys on the Web. The Google index has been turned upside down, with the big-money websites at the top and the little guys at the bottom. How could they do this, knowing that it will cause thousands of Internet workers to get laid off? I guess they have so much money now that they don't care anymore.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    Data înscrierii
    20th February 2005
    Locaţie
    Everywhere
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

Stiu ce s-a intamplat :lol:
    Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.

danic este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    Data înscrierii
    16th November 2004
    Locaţie
    Timisoara, Timis
    Vârstă
    Posturi
    Putere Rep

Implicit

Originally posted by Cristian Mezei
    [b]Stiu ce s-a intamplat :lol:
    Si? Ce s-a intamplat? :?:

Pagina 1 din 4 123 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

1. Efectele noului algoritm/politici adsense
    De tataraseni în forumul Adsense
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 30th April 2009, 21:17
  2. Nou algoritm Adsense in teste
    De Alex Dumitru în forumul Adsense
    Răspunsuri: 23
    Ultimul Post: 22nd March 2009, 14:45
  3. Update algoritm ?
    De darkstar_tfd în forumul Google
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 14th January 2009, 17:26
  4. algoritm Yahoo
    De too_night în forumul Yahoo!
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 11th January 2007, 12:46
  5. Google Cumpara Un Nou Algoritm De Cautare
    De Ben Boingeanu în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 15th April 2006, 23:04

Permisiuni postare

• Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •