18th April 2012, 20:09
#11
2 out of 2 members found this post helpful.
Conceptul de "content is king" are cam 2 directii:
1. generezi continut "osam" (dupa modelul american) si generezi link-uri naturale, trafic de calitate, un brand si apoi o autoritate. Asta e motivul ptr care valul de "content is king" a revenit. Americanii in ceea ce fac sint si se vor a fi toti "osam" [awesome].
Nu generezi continut tare, n-are rost sa existi.
2. directia privind SERPs-ul. Continut nu inseamna doar text, ci si imagini, clipuri, documente etc. Daca acest continut are valoare userilor, atunci Google (prin semnalele si factorii pe care ii are) urca sau coboara un site la cautari.
Daca pana acum puteai agrega continutul, puteai sa faci spinning cu el .. acum lucrurile astea nu prea mai tin. Daca semnalele si factorii de valoare nu sint indepliniti, site-ul poate cobora la cautari.
Asta e teoria. "Osam" content pot genera in special firmele/regiile/agentiile/brandurile in conceptia unora. Algoritmii nu pot determina cu exactitate valoarea unui continut, de multe ori pot fi dusi in eroare.
Parerea mea e ca in functie de diferite conjuncturi, diferite semnale, diferiti concurenti si volume de trafic generate, algoritmii sint activi sau nu.
Ma gandeam la exemplul dat de Alex si am ajuns la concluzia ca Google returneaza acele rezultate ptr ca nu are ce returna.
Google About 241,000,000 results - rezultate mult mai broad
Bing 83,200 results - rezultate mai phrase
Eu nu vad site-uri autoritare in domeniul softurilor care sa apara la rezultatul asta. Deci e posibil ca unele rezultate sa nu fie acoperite de site-uri autoritare si pune si Google ca ii vine.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
18th April 2012, 20:25
#12
1 out of 1 members found this post helpful.
O problema care este cel putin deranjanta pentru mine este ca Google a inceput sa-si plaseze videoclipurile de pe youtube pe primul loc cam peste tot unde poate. Se exclude continutul, calitatea videoclipurilor, pur si simplu ocupa pozitiile 1-3-4 doar pentru ca e produsul lor, youtube.
19th April 2012, 00:26
#15
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Cristi G
O problema care este cel putin deranjanta pentru mine este ca Google a inceput sa-si plaseze videoclipurile de pe youtube pe primul loc cam peste tot unde poate. Se exclude continutul, calitatea videoclipurilor, pur si simplu ocupa pozitiile 1-3-4 doar pentru ca e produsul lor, youtube.
Si videoclipurile, si imaginile, si fisierele.. tot continut se numesc. Nu am incercat cu flashul, dar cred ca o sa dea rezultate bune chiar si cu flash..
@Alex, am dat exemplu de .ro pentru ca asta este baza la noi, .com are alte reguli. De fapt poti sa te uiti si la nivelele de cercetare.. ce fel de cercetare fac americanii si ce fel de cercetare se face la noi.
La fel e si cu rezultatele, ei doar ghicesc sau incearca sa invete cum sa multumeasca un utilizator din Romania, pe cand la ei se poate orice: au recunoastere vocala, recunosc cuvintele chiar si de pe buze, recunoastere vizuala, pot sa prezica foarte precis actiunile utilizatorilor din tarile mai dezvoltate.
Google vrea sa devina o sursa de informare, un fel de oracol. Asta inseamna ca la anumite cautari el va returna de exemplu o informatie care se afla la secunda 7 dintrun videoclip, inclusiv si highlight in zona in care se afla informatia respectiva (sa zicem ca ai cautat o vaza "Ming", iti va arata masa pe care se afla vaza).
Am vazut niste experimente d-ale lor cu 3D si alte chestii experimentale, asa ca ceea ce crezi tu acum ca e o greseala o sa vezi mai tarziu ca e o greseala intentionata sau cu un scop, de aceea am dat exemplu teoria haosului pentru ca folosesc chiar si eu aceeasi metoda, de unde si numele meu (ai putea crede in 90% din situatii ca ceea ce fac sau spun este eronat - vezi exemplul cu spamul )
Daca vrei sa tii pasul cu aceste schimbari trebuie: fie sa fi informat aproape perfect, fie sa poti sa prevezi urmatoarea lor miscare, altfel patesti aceste situatii (pe care de ex, o companie cu targeturi importante nu si le-ar permite, altfel ar da faliment). Ar mai fi o varianta, dar dupa cum demonstreaza Sopa/Pipa/Acta, nu tin nici ei pasul.. si anume sa-ti construiesti un brand virtual sau sa detii o marca inregistrata (vezi mentiunea lui Krumel de mai inainte despre branduri).