Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Diversificare pagini interne in functie de cuvintele cheie dorite sau nu?

  1. #1
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.516
    Putere Rep
    49


    Implicit Diversificare pagini interne in functie de cuvintele cheie dorite sau nu?

    Un site vinde vreo 3-4 produse in principal, restul vanzarilor sunt insignifiante. Pentru fiecare din aceste produse se urmareste sa se obtina pozitii cat mai bune pe cuvintele reprezentative.
    Pentru unul din ele, sa zicem ca ar fi vb de sifoniere avem cele mai multe cautari de tipul: sifonier, sifoniere, sifoniere preturi, apoi, la ceva distanta, ar urma preturi sifoniere, dulap sifonier, dulapuri sifonier. Exemplele sunt fictive.

    Cum e mai indicat sa se realizeze pagini interne?

    1. cate o pagina ptr fiecare cuvant (TITLE, H1, densitate cuvinte cheie etc.), fiecare pagina urmand a primi linkuri pe cuvantul respectiv?
    - "sifonier" => sifonier.html
    - "sifoniere" => sifoniere.html
    - "sifoniere preturi" => sifoniere-preturi.html
    - "preturi sifoniere" => preturi-sifoniere.html
    - "dulap sifonier" => dulap-sifonier.html
    - "dulapuri sifonier" => dulapuri-sifonier.html

    2. Cate o pagina pentru ambele forme (singular si plural), pagina urmand a avea elementele de SEO onpage principale (TITLE, H1) la plural?
    "sifonier", "sifoniere" => sifoniere.html
    "dulap sifonier", "dulapuri sifonier" => dulapuri-sifonier.html

    3. Cate o pagina pentru pentru secventele pentru care in expresie sunt aceleasi cuvinte, dar difera doar ordinea?
    "sifoniere preturi", "preturi sifoniere" => sifoniere-preturi.html

    4. Cate o pagina pentru expresiile care incep la fel?
    "sifonier", "sifoniere", "sifoniere preturi" => sifoniere-preturi.html
    sau
    "sifonier", "sifoniere", "sifoniere preturi" => sifoniere.html

    5. Combinarea lui 3 cu 4 ce va duce la doar 2 pagini?
    "sifonier", "sifoniere", "sifoniere preturi", "preturi sifoniere" => sifoniere-preturi.html
    "dulap sifonier", "dulapuri sifonier" => dulapuri-sifonier.html

    6. Combinarea lui 2 cu 3?
    Ultima modificare făcută de Marius Cristian; 17th February 2011 la 10:39. Motiv: Furnizat un exemplu mai usor de inteles

  2. #2
    Avatarul lui Madison
    Madison este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    18th January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    41
    Posturi
    137
    Putere Rep
    26


    Implicit

    Dintr-o data, cuvantul formular nu mai are inteles pentru mine

    Optiunea 1 nu mi se pare o varianta viabila deoarece poti ranka foarte bine si cu singularul chiar daca cautarea se face dupa plural (cuvantul tau cheie este prezent, chiar daca contine si un sufix), si in plus de asta ai crea continut duplicat (oarecum), doar sa angajezi un copywriter foarte inteligent sa-ti creezi continut cu totul diferit pentru cele 2 forme (formular/formulare) si foarte bine targetat.

    Parerea mea: optiunea 2 combinata
    Pentru formulare.html poti obtine pozitii pentru "formular" si "formulare" iar pentru preturi poti crea "preturi-formulare.html" unde sa ai "preturi formular", "preturi formulare", "formular pret", "formular preturi", "formulare pret", "formulare preturi" (...)
    Pentru borderou formular/formulare si eventual formular/formulare borderou (daca are sens raportat la cuvantul tau) poti faci alta pagina, alegand titlul paginii varianta mai logica (exemplu pret termopan - dar in acelasi timp sa poti ranka si pentru termopan pret). Apropo, acest thread e pe pozitia 6 pentru "borderou formular", obiceiul de a cauta, asta e )

    Mai poti incerca si "model formular", din nou daca are sens pe nisa ta. Chiar daca nu ai succes cu o pagina interna, dar vezi ca altii au pe un cuvant asemanator, bag-o la inaintare.

    Orice vei alege, sa legi paginile acestor 3,4 "produse" de home page. Dar asta cred ca stiai deja Spor !

  3. #3
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.516
    Putere Rep
    49


    Implicit

    Am reeditat exemplele in mesajul initial pentru a fi mai usor de inteles. Sa zicem ca produsul este sifonier (un tip de dulap). Lucrurile stau in mod similar si in cazul real: produsul targetat are un e la sfarsit la plural (la nou e vb de fisiere) si produsul din care deriva are la plural adaugat uri fata de singular.

    Sunt interesat de vanzari, nu de vindere reclama, deci orice pozitie castigata conteaza foarte mult (de ex sa trec de pe locul 4 pe 3 la o expresie se merita un efort de a mai face o pagina special targetata pentru ea).
    Daca e nevoie sa fac 2 pagini ptr sifonier si sifoniere ptr a ajunge pe loc 3 pe ambele o voi face, in loc sa am doar o pagina pe care sa fiu pe 3 pentru sifoniere si pe 5 ptr sifonier daca fac doar sifoniere.html.

    O prima concluzie ar fi ca nu conteaza daca pagina tinta este sifoniere.html (cu H1, TITLE etc la plural: sifoniere) chiar daca se promoveaza si sifonier si sifoniere (adica se trimit linkuri cu ambele titluri ptr ea)?
    Se mentine regula si in cazul in care forma de plural are 3 litere in plus si nu una? Ptr dulapuri sifonier fata de dulap sifonier?

    A doua: se rankeaza la fel si ptr k1 k2 daca pagina este construita pentru k2 k1 (adica inversate). Bineinteles ca pagina va primi linkuri si pe k1 k2 si pe k2 k1.
    Ultima modificare făcută de Marius Cristian; 17th February 2011 la 10:40.

  4. #4
    Avatarul lui Cristi U
    Cristi U este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    26th January 2008
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    35
    Posturi
    3.172
    Putere Rep
    49


    Implicit

    Pentru primul caz as merge pe varianta 2, (ma refer la cazul in sifonier/sifoniere) pentru ca nu cred ca e necesar o a doua pagina (ar putea figura chiar spammy). Google mi s-a parut ca stie sa "inrudeasca" cuvantul cu pluralul sau. Ce nu stiu insa e cum face asta (Dooh!). Adica daca stie el ca sifoniere e pluralul lui sifonier (sa aiba in algoritm ca -e si -uri sunt pluraluri in limba romana de ex.) sau daca Google ar trata identic sifonierX cu sifoniere pentru sifonier.

    As merge pe varianta a doua, cum ca Google nu ar fi chiar atat de destept incat sa recunoasca pluralul ci doar e proiectat sa faca legaturi. Iar in acest caz, in varianta -uri ar fi mai dificil sa rankezi in ambele cazuri cu o pagina si la plural si la singural.

    Edit: cred ca totusi m-am inselat. pariu - C - am cautat la singular si toate la plural sunt bolduite (nisa este optimizata 99% cred pe varianta plural) Acest lucru imi intareste oarecum temerea ca risti o penalizare daca creezi cate o pagina pentru fiecare caz.

    Edit 2: Sau nu m-am inselat 100% (deja am facut ghiveci dar asta se intampla cand scrii un post in timp real cu "test"-ul facut la 2 noaptea): http://www.google.ro/search?hl=ro&cl...qi=g7&aql=&oq= si http://www.google.ro/search?hl=ro&cl...qi=g2&aql=&oq= . Asadar recunoaste toate formele (corecte) ca fiind legate de cuvantul real iar pe cele misspeled tot la fel (daca-i o litera in plus sa zicem) le cam stie atribui kw-ului original. Inca o data cred (fara test insa) ca risti o penalizare creind pagini si pentru singural si pentru plural.
    Ultima modificare făcută de Cristi U; 28th February 2011 la 02:29.
    Mai dau cate-un sfat juridic aici, uneori chiar despre online. Nu-l rata! :) Vezi și sfaturi de nutritie.

  5. #5
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Cuvinte-cheie la singular sau plural? de incalzire si Structura site-ului si long tailul generat cu o imagine despre cum ar trebui facuta structura care cred ca ar raspunde intrebarilor tale.

    Daca e ecommerce structura e destul de simpla: domeniu.ro/categorie la plural/pagina de produs la singular/

    Titluri: domeniu.ro/categorie la plural/ - cuvinte cheie descriptive la plural
    domeniu.ro/categorie la plural/pagina de produs la singurlar/ - cuvinte cheie specifice la singular.

    Descrierile pot fi ptr categorii si la singular, si invers ptr paginile de produs pot fi puse la plural.

    Titlurile si descrierile sint in special ptr a atrage atentia (CTR) si a genera interes spre a vinde.

    Ti-am modificat titlul topicului, ar trebui sa avem grija la ele.
    Ultima modificare făcută de Krumel; 28th February 2011 la 09:02.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  6. #6
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.516
    Putere Rep
    49


    Implicit

    Citat Postat în original de Cristi Ursut Vezi Post
    Google mi s-a parut ca stie sa "inrudeasca" cuvantul cu pluralul sau. Ce nu stiu insa e cum face asta (Dooh!). Adica daca stie el ca sifoniere e pluralul lui sifonier (sa aiba in algoritm ca -e si -uri sunt pluraluri in limba romana de ex.) sau daca Google ar trata identic sifonierX cu sifoniere pentru sifonier.
    Stie cu mult mai mult decat sa identifice forme articulate, declinate sau conjugate. Pana la urma cu un dictionar si niste reguli de gramatica se poate construi un tabel cu toate cuvintele posibile din limba romana si radacina lor. Doar in portofoliul lor este si Google Translate (cum o fi ptr Ro, dar e).
    O confirmare poate fi gasita si in WMT (un exemplu construit dupa modelul real de la mine):
    "Variants encountered
    producator, producatori, producatorii, producatorilor, producatorul, producatorului".
    Ca o experienta personala ce depaseste nivelul gramaticii de baza in stabilirea legaturilor de catre Google: am promovat (am creat linkuri pe "k1 k2" catre acel site din multe altele) un cuvant pentru expresia "k1 k2" si m-am trezit (am descoperit in statistici intrari foarte multe din Google) ca eram plasat in Top3 si ptr "k3 k2" ("k3 k2" a aparut accidental in site o sg data, este ceva concurenta si pe "k3 k2"). Explicatia am gasit-o mai tarziu cand am aflat ca o parte a celor interesati asimilau cele doua cautari ca reprezentand acelasi lucru; ceva de genul "mapa cursuri" si "geanta cursuri", lucruri diferite ca pret, forma si volum, dar avand ambele scopul de a ajuta la transportul cursurilor.
    Problema pusa la mine este de nuanta (Cat da?), nu radicala (Isi da seama sau nu? Ca daca nu isi da seama e clar ca nu da nimic?) in cele 2 cazuri: forma identica si forma apropiata (declinata, articulata, conjugata ...).

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    In mod similar am observat ca promovarea pentru "k1 k2" nu duce la acelasi rezultate si ptr "k2 k1".
    Cu toate acestea in final am mers pe varianta 6 (adica 2+3, varianta 2 fiind intens dezbatuta si de voi).

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Citat Postat în original de Krumel Vezi Post
    Titlurile si descrierile sint in special ptr a atrage atentia (CTR) si a genera interes spre a vinde.
    Ti-am modificat titlul topicului, ar trebui sa avem grija la ele.
    Nu as zice ca ele sunt in special ptr SEO, dar n-as fi atat de radical asupra scopului enuntat de tine. Cel putin la titlu.
    Recent le-am schimbat pe cele ale unui site vechi de vreo 7 ani si s-au remarcat in 2 saptamani rezultate vizibile. Descrierea a fost un compromis in intre cuvintele urmarite si atractivitatea mesajului insa titlul a fost strict targetat pe cuvintele cheie dorite. Ramane sa analizez in timp si diferentele de CTR. Nu le extimez a fi semnificative.

    Scuze pentru greseala din titlu. Vad ca gresesc de multe ori, desi urmaresc sa ma exprim destul de ingrijit.
    Editeaza, te rog, postul tau si pune "sunt" si nu "sint". S-a cam facut update demult la treaba asta. Si ca sa fim in ton cu postul lui Cristi Ursut nu avem decat sa scriem in caseta de cautare "eu sint" si vedem sugestiile...
    Ultima modificare făcută de Marius Cristian; 6th March 2011 la 21:29.

  7. #7
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Cristian Vezi Post
    Editeaza, te rog, postul tau si pune "sunt" si nu "sint". S-a cam facut update demult la treaba asta. Si ca sa fim in ton cu postul lui Cristi Ursut nu avem decat sa scriem in caseta de cautare "eu sint" si vedem sugestiile...
    Imi rezerv dreptul de a scrie asa cum am invatat si nu cum modifica tampitii actuali limba. Ma indoiesc ca n-ai receptionat mesajul meu corect din cauza lui "sint", deci consider un subiect inutil in discuta de fata...
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Cuvintele Cheie: Multe, Putine Sau Relevante
    De meetzah în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 46
    Ultimul Post: 18th October 2010, 02:03
  2. Link building pt pagini interne
    De Bukum în forumul Link Building
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 1st October 2010, 00:33
  3. Site links pt pagini interne?
    De deadworldisee în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 17th November 2009, 09:19
  4. PR pagini interne
    De mamulea în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 19th December 2007, 17:06
  5. Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 31st January 2007, 00:44

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •