Rezultate 1 la 4 din 4

Subiect: Scadere afisari campanii Facebook

  1. #1
    Avatarul lui adydastudio
    adydastudio este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    16th November 2017
    Posturi
    6
    Putere Rep
    0


    Implicit Scadere afisari campanii Facebook

    In ultima saptamana campaniile mele Facebook au inregistrat scaderi importante.
    In prima faza FB-ul mi-a resetat toate setarile campaniilor...le-am refacut si apoi si-au revenit...dar nu ca inainte.
    Am incercat campanii noi...dar rezultatele sunt la circa 40% fata de acum o luna de zile.
    Voi cum stati?
    Are vreo legatura cu Update-ul FB "Friends and Family"?

  2. #2
    Avatarul lui George Ginghina
    George Ginghina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Vârstă
    31
    Posturi
    823
    Putere Rep
    32


    Implicit

    Citat Postat în original de adydastudio Vezi Post
    In ultima saptamana campaniile mele Facebook au inregistrat scaderi importante.
    In prima faza FB-ul mi-a resetat toate setarile campaniilor...le-am refacut si apoi si-au revenit...dar nu ca inainte.
    Am incercat campanii noi...dar rezultatele sunt la circa 40% fata de acum o luna de zile.
    Voi cum stati?
    Are vreo legatura cu Update-ul FB "Friends and Family"?
    Tind sa cred ca nu ai optimizat campania in mod corespunzator.
    Eu lucrez pe conturi foarte mari (se investesc si zeci de mii de EUR intr-o campanie) si nu am constatat diferente momentan.
    Incearca sa scoti din Placements tot in afara de Facebook Feed si Instagram Feed, si vezi cum ruleaza asa timp de cateva zile.
    E foarte posibil sa ti se consume mult buget in Instant Articles sau Audience Network, sa iti fi crescut CPM-ul uluitor si rezultatele sa iti fi scazut.

    Daca ai nevoie de consultanta pe aceasta parte, PM me.
    Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
    Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta aici.

  3. #3
    Avatarul lui adydastudio
    adydastudio este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    16th November 2017
    Posturi
    6
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Campania o am optimizata la fel de vreun an de zile in derulare si bag cam 2-3000 de euro lunar cu efecte foarte bune pana acum cateva saptamani...si deodata fara sa schimb nimic...a inceput sa scada traficul generat de FB, de aceea tind sa cred ca s-a schimbat ceva in algoritmul lor. Si tind sa cred ca e de la ce spui tu...Voi incerca sa scot pozitionarile automate (care pana acum au dat rezultate foarte bune la mine) si voi incepe sa fac teste...
    Oricum din ce am citit pe net e o situatie care se intampla si la casei mai mari... Brands see huge reach drop following Facebook News Feed update - AdNews
    Multumesc pentru raspuns si Sarbatori Fericite!

  4. #4
    Avatarul lui George Ginghina
    George Ginghina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Vârstă
    31
    Posturi
    823
    Putere Rep
    32


    Implicit

    Citat Postat în original de adydastudio Vezi Post
    Campania o am optimizata la fel de vreun an de zile in derulare si bag cam 2-3000 de euro lunar cu efecte foarte bune pana acum cateva saptamani...si deodata fara sa schimb nimic...a inceput sa scada traficul generat de FB, de aceea tind sa cred ca s-a schimbat ceva in algoritmul lor. Si tind sa cred ca e de la ce spui tu...Voi incerca sa scot pozitionarile automate (care pana acum au dat rezultate foarte bune la mine) si voi incepe sa fac teste...
    Oricum din ce am citit pe net e o situatie care se intampla si la casei mai mari... Brands see huge reach drop following Facebook News Feed update - AdNews
    Multumesc pentru raspuns si Sarbatori Fericite!
    In articolul mentionat de tine se face referire la reach-ul organic (postarile paginii), nu la Facebook Ads.
    Acolo intradevar s-a schimbat algoritmul in sensul ca acum este precis. Inainte era o pura estimare bazata pe istoric si altele. Acum e similar cu cel de la Facebook Ads.

    Daca ai consum de peste 10.000$ in ultimele 3 luni, poti face o solicitare la Facebook sa iti deschida optiunea de Reach & Frequency.
    Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
    Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta aici.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Probleme campanii facebook
    De paulbmro în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 1st October 2016, 11:48
  2. Campanii Facebook - rezultate diferite
    De Logger în forumul Discutii Social Media
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 11th December 2015, 21:20
  3. campanii de publicitate fb
    De cris în forumul Discutii Social Media
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 28th February 2015, 16:13
  4. Campanii,COM
    De iSKY în forumul Domenii
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 1st July 2012, 16:31
  5. Tracking La Campanii
    De Marius Mailat în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 17th May 2006, 13:22

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •