11th June 2018, 18:21
#12
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
enzoloco
Pentru ca (desi sunt pe aceeasi nisa) publicul tinta este diferit si la fel si produsele oferite.
Si intr-un hipermarket publicul tinta este diferit, asa ca se organizeaza pe departamente si raioane; magazinele online au categorii; agentiile de turism au sejururi, circuite, cazare, bilete de avion - si apoi segmentarea continua. Sa intretii 3 site-uri si sa faci link building la fiecare e mai greu, plus ca G are ceva lipici la site-uri mai mari, asa ca:
- un singur site, cu sectiuni diferite
- domeniu (domenii) fara cratima
11th June 2018, 19:27
#13
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Robert
Sau ar mai fi o varianta de explorat.
Ceva de genul domeniu: legume.ro , cu subdomeniile rosii.legume.ro, castraveti.legume.ro and so on.
In cazul asta, din cate stiu eu, subdomeniile nu preiau din autoritatea domeniului principal.
Cred ca mai optima ar fi varianta legume.ro/rosii, legume.ro/castraveti, iar link-urile sa le cumperi pe fiecare pagina, nu pe url-ul general.
Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta
aici.
12th June 2018, 11:48
#18
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Floki
Si intr-un hipermarket publicul tinta este diferit, asa ca se organizeaza pe departamente si raioane; magazinele online au categorii; agentiile de turism au sejururi, circuite, cazare, bilete de avion - si apoi segmentarea continua. Sa intretii 3 site-uri si sa faci link building la fiecare e mai greu, plus ca G are ceva lipici la site-uri mai mari, asa ca:
- un singur site, cu sectiuni diferite
- domeniu (domenii) fara cratima
Din ultimele experiente am constatat ca, desi pare ilogic, mult mai usor e sa aduci in top un proiect supernisat decet un site mare cu "de toate" .
Asa ca eu personal merg pe varianta 3 domenii separate, sau 3 subdomenii. Merg la fel de bine ambele, poate cu un mic plus pentru cel cu subdomenii. my 2 cents
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
12th June 2018, 12:19
#19
1 out of 1 members found this post helpful.
Nu prea m-am prins ce rost au 3 sau 4 domenii cand poti folosi la fel de bine unul singur.
Pe home tagetezi zarzavaturi + inca 3 categorii de castraveti, legume si rosii.
Pe fiecare categorie poti targeta, teoretic, "magazin castraveti".
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
12th June 2018, 12:43
#20
1 out of 1 members found this post helpful.
Hai sa dau un pic "din casa"
Am incercat 3 scenarii pe o nisa, de fapt chiar 4 . Se da kw "rahat pe bat"
Scenariul 1 : site bors.ro (unde bors este brandul) site cu de toate, cu categoria rahat si landing page "rahat pe bat"
Scenariul 2: site rahat.ro , cu landing page "rahat pe bat"
Scenariul 3. site rahat.ro, cu landingpage rahatpebat.rahat.ro
Scenariul 4 site: rahatpebat.ro
Contentul pe landing pages aproximativ la fel (formatare, numar de cuvinte, etc)
Linkuri aduse: din aceeasi sursa catre toate (ca sa nu existe dubii ca un link ar fi mai puternic decat altul, ce e drept din articole diferite, ancore aproximativ la fel)
Ce am constatat: cel mai bine s-au comportat ultimele doua proiecte rahatpebat.rahat.ro si rahatpebat.ro. Pe locul trei a fost rahat.ro/rahatpebat.
Nu spun ca aceasta regula se aplica peste tot, sunt nise si nise. Pe nisele unde am testat eu acestea au fost rezultatele. Cel mai bine testati individual daca aveti rabdare si resurse si trageti singuri concluziile.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!