Am un website cu un continut bogat de articole dintr-un segment de nisa si citind pe forum m-am gandit sa-i fac putintica optimizare
Am introdus websiteul in multe directoare, am folosit keyword density, am extras cuvintele relevante, le-am folosit in titlu si le-am introdus intr-un meta tag. Vazand insa ca mai exista si alte meta taguri decat cel simplu am copiat cuvintele cheie si in ele. Rezultatul era ceva de genul:
Situl a crescut in PR si avea multi vizitatori, insa la o cautare google dupa "carnat", situl avea ca descriere insiruirea de cuvinte: "carnati salam parizer fabrica pastrama" ceea ce mi se pare aiurea. Asa ca am inlocuit toate tagurile cu o scurta descriere alcatuita din cuvintele cheie, ceva de genul:<meta name="keywords" content="carnati salam parizer fabrica pastrama">
<meta name="fabrica" content="carnati salam parizer fabrica pastrama">
<meta name="description" content="carnati salam parizer fabrica pastrama">
Acum websitul a scazut in vizitatori si descrierea google la cautari este exact aceiasi "carnati salam parizer fabrica pastrama"<meta name="keywords" content="Mancati salam, parizer si carnati din fabrica noastra">
<meta name="fabrica" content="Mancati salam, parizer si carnati din fabrica noastra">
<meta name="description" content="Mancati salam, parizer si carnati din fabrica noastra">
Care taguri trebuie pastrate si care e sintaxa lor corecta ?
Ce trebuie sa contina ele: cuvinte relevante sau scurte descrieri folosind acele cuvinte?
Care meta tag e responsabil cu descrierea din google ?
Cand vor veni robotii google sa re-cache-uiasca paginile ca sa apara descrierea conform modificarilor (in loc de "carnati salam parizer fabrica pastrama" sa fie ceva frumos gen "Mancati salam, parizer si carnati din fabrica noastra") ?