Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul
Rezultate 11 la 20 din 24

Subiect: SEOmoz New Best SEO Practices

  1. #11
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    43
    Posturi
    337
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Din cate stiu, Google Analytics contorizeaza nr. de pagini vizitate si considera bounce o singura pagina vizitata, indiferent daca utilizatorul a stat acolo 10 sau 20 de secunde. Iar sesiunea expira in 30 de minute, dupa care la refresh se considera vizita noua.

  2. #12
    Avatarul lui raducutzzu
    raducutzzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    3rd September 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    111
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Corect, bounce-ul, conform Analytics, inseamna ca user-ul a vazut doar landing page-ul si apoi a iesit de pe site-ul tau: "Bounce rate is the percentage of single-page visits or visits in which the person left your site from the entrance (landing) page." (aici)

    Desi mi se pare logic ca bounce rate-ul sa conteze in rankings (indirect, prin influentarea calitatii rezultatului oferit), la o privire mai atenta nu e chiar asa. Sa zicem ca luam definitia Analytics: de cate ori ati mai vazut si alta pagina atunci cand ati ajuns pe wikipedia? Dar probabil ati stat minute bune citind articolul ala. Asadar, e mai "bun" un site spam care te pune sa dai cateva click-uri ca sa ajungi la continut?

    Sa luam cazul in care bounce-ul ar fi considerat in functie de timpul petrecut pe site: cate secunde are nevoie cineva sa citeasca o definitie a unui cuvant necunoscut? Putine, cred eu. Insa pentru o cautare de tipul "retete de supa" sigur stau ceva mai mult timp sa citesc.

    Exista insa si o metoda pe care eu cred ca Google o foloseste in determinarea ranking-urilor: procentul de vizitatori care au revenit in pagina de cautare dupa ce au dat click pe un rezultat si au ales un alt rezultat caruia i-au alocat mai mult timp (sau/si de pe care n-au mai revenit in Google). In opinia mea, cam asta ar trebui sa fie idealul Google: introduci keyword-ul, apesi cautare, dai click pe primul rezultat si nu te mai intorci in pagina de rezultate pentru a verifica un alt rezultate sau, mai rau, pentru a efectua o noua cautare. Bineinteles si aici e o intreaga discutie (daca vizita era de tip informational, navigational sau transactional; etc).

  3. #13
    Avatarul lui radu4us
    radu4us este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    5th February 2009
    Locaţie
    Online
    Vârstă
    42
    Posturi
    223
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Eu vreau sa intreb altceva:

    Un vizitator ajunge pe o pagina a site-ului meu dupa un search in google. Sta sa zicem macar 30 secunde pe pagina si apoi vrea sa vada si alte informatii de pe site.....si , fara sa vrea , face click pe un link adsense.....in loc sa aleaga meniul site-ului pentru a naviga.

    Asta e tot bounce rate?

  4. #14
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Nu prea va inteleg ingrijorarile, chiar credeti ca majoritatea vizitatorilor fac asa ceva?

    Daca da, inseamna ca aveti o problema pe site.

    Daca nu, doar puneti niste intrebari ca sa aflati raspunsuri care nu va ajuta cu mult.

    Oricum, bounce-ul e o medie generala, nu se tine cont de fiecare bounce in parte...separat, ci ca un tot unitar facandu-se o medie.

  5. #15
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    43
    Posturi
    337
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Reintorcandu-ne la subiectul initial... ce parere aveti despre faza cu PageRank sculpting prin nofollow? Matt Cutts spune ca e nefolositoare, SEOmoz obiecteaza, dar se conformeaza "directivei", in interesul clientilor...

    Ma intereseaza in mod direct, pt ca am un client pe .com care are anumite idei legate de acest subiect, idei pe care as vrea sa i le schimb.

  6. #16
    Avatarul lui Tudi
    Tudi este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    30th December 2007
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.581
    Putere Rep
    35


    Implicit

    In primul rand mi se pare cam greu sa contorizezi efectul PR sculpting-ului pe termen scurt. Deci daca ramane util sau a devenit nefolositor e destul de dificil de testat empiric.

    La firma la care lucrez am facut putin PR sculpting (nu exagerat, am eliminat doar pagini neimportante si am adus linkurile importante mai in fata). Rezultatul? Dupa 3 luni de zile rank-urile pe keyworduri la paginile importante au ramas relativ la fel, dar le-a crescut pagerank-ul. Ceea ce teoretic inseamna crawl rate si indexare mai buna.

  7. #17
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Ca tot vorbim de paranoia asta cu PR sculpting as fi curios sa aflu parerea voastra legat de alte lucruri.

    Nu sint si nu voi fi interesat de PR, dar in cazul asta as fi interesat de structura site-ului si de modul cum robotii vad link-urile in arhitectura unei pagini.

    Pun nofollow pe link-urile duble de pe site, link-urile din meniu mai putin importante ca indexare si rank, pentru a scoate primele in ochii lui Google link-uri mai importante, etc.

    Avand in vedere ca Nofollow spune robotilor sa evite acelel link-uri, ma intereseaza daca PR sculpting-ul nu se suprapune cu intentia de a indexa si scoate in fata link-uri pe care le consider eu importante.

    Deci nu vb de PR, poate doar de link juice ...dar ma intereseaza daca ele inca mai sint valabile. Ce parere aveti?

  8. #18
    Avatarul lui evolution
    evolution este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    29th October 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    997
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Daca primesti link juice poti pune nofollow pe paginile de Contact si Privacy de exemplu, astfel incat o parte din el nu se va pierde pe pagini care nu iti aduc trafic.

    In rest cam orice pagina poate aduce vizitatori, eu nu folosesc nofollow spre paginile interne.

  9. #19
    Avatarul lui Tudi
    Tudi este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    30th December 2007
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.581
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Deci nu vb de PR, poate doar de link juice ...dar ma intereseaza daca ele inca mai sint valabile. Ce parere aveti?
    Corect, cu gandul asta am facut si noi PR sculpting. Probabil confuzia vine din faptul ca procesul de aplicare a nofollow pe linkuri mai putin importante e cunoscut de lume drept "PR sculpting".

    Personal, mi se pare inca o metoda buna, daca e facuta cu cap, mai ales pe site-urile in crestere, care au nevoie de fiecare strop de link juice catre unele pagini interne.

    La noi la site-ul de travelling pe care lucrez a fost vorba de o incercare de a creste puterea paginilor care aveau sansa mare de conversie. M-am bucurat insa ca unele au prins si PR mai mare, pentru ca aveam probleme si cu indexarea lor si de cand a crescut PR-ul ne viziteaza si crawlerul mai des pe paginile respective.

  10. #20
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Nu ma intereseaza asa tare distribuirea PR-ului si a link juice-ului. Alea le iau de pe alte site-uri.

    Ma intereseaza doar arhitectural ce link-uri dau robotilor sa indexeze si in ce ordine...pentru ca unele dintre ele nu imi sint relevante sau se gasesc de n ori pe pagina.

    Spre exemplu, pun nofollow spre index de pe orice pagina din site nu pentru a nu pierde PR si juice, ci pentru a nu indexa de 2 ori acelasi link (de multe ori tinde spre alta forma).

    In cazul asta, mai este ok folosirea nofollow dupa noile (vechile) observatii legat de PR sculpting.

Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Tool SEOmoz link analysis for free !!
    De Nichita în forumul Utile
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 26th January 2010, 18:16
  2. SEOmoz Search Engine Ranking Factors 2009
    De Cristina Andrei în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 24th August 2009, 18:52
  3. Promotie SEOmoz: PRO Tools cu 1$ in Februarie!
    De Cristina Andrei în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 14
    Ultimul Post: 11th February 2009, 15:30
  4. Best practices in development
    De danielbuca în forumul Server side
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 26th January 2009, 12:25
  5. Interviu cu Rand Fishkin (SEOMOZ.ORG)
    De Tudi în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 18
    Ultimul Post: 27th September 2008, 00:00

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •