Si-au facut o reclama buna prin strategia asta. Bravo lor.
Si-au facut o reclama buna prin strategia asta. Bravo lor.
"Modul in care gandesti atunci cand pierzi, determina cat mai ai de asteptat pana vei castiga" David Schwartz
sa vezi ce momente intime o sa fie cand domo o sa anuleze toate comenzile. momente intime in grup![]()
cica s-ar fi dat vreo 3000. comandat, ma rog. care ultimii? 2999 sau 2998?![]()
acum revenind ontopic - de ce n-or fi sunat si ei lumea sa le ofere ceva alternativa? Au dat un SMS sec:
chiar nici o vanzare sa nu fi facut si ei de pe urma erorii?din cauza unei erori blabla a fost afisat gresit blabla am anulat toate comenzile
Trust, but verify.
nu au dat niciuna. qed![]()
pacat. puteau sa dea si ei cateva, le treceau la pierderi.
in locul lor as fi dat la bloggerii importanti. desfasurare normala a comenzii, va multumim, poftiti tableta, blabla.
ca sa faca putin scandal online, sa vorbeasca lumea despre ei. Unii sa zica ca au primit, altii ca nu...
Trust, but verify.
Cam asta e mesajul standard. Evident, exact asa cum ma asteptam, de altfel. Sunt curios cum ar fi procedat emag in locul lor.Stimate client, datorita bla bla bla, veti primi de la noi, pentru ca sunteti un client important, multa m**e, cu toata stima si consideratia. Va multumim ca sunteti clientul nostru![]()
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)