Pagina 61 din 577 PrimulPrimul ... 1151596061626371111161561 ... UltimulUltimul
Rezultate 601 la 610 din 5770

Subiect: 2parale, afiliatii si marketingul afiliat

  1. #601
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    92
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    43
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    92


    Implicit

    O tampenie, se pare ca fashiondays.ro nu sunt interesati ca voi sa aveti comisioane, efectiv o astfel de masura blocheaza afilierea, ei vor sa le trimiti clienti care sa se aboneze la ei sa le trimita newslettere si sa va ocoloeasca.
    Daca tu trimiti clientul catre o rochie si ei il redirectioneaza catre un newsletter clientul nu va mai cumpara ca va ajunge in alta pagina de care nu este interesant
    Ultima modificare făcută de lovelife; 27th June 2012 la 13:28.
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  2. #602
    Avatarul lui Stefania Trandafir
    Stefania Trandafir este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    18th June 2012
    Posturi
    550
    Putere Rep
    26


    Implicit

    Nu vad o probleme in newslettter, timp de 3 luni daca clientul s-a inscris din linkul tau de afiliere vei avea zilnic ocazia timp de 3 luni sa primesti comisioane din partea lui, clientul citind newsletterul si alegand sa cumpere ceva, asta in situatia in care nu merge dupa informatii si pe alte site-uri si da click pe un alt link al altui afiliat.
    Da, nu poti sa-l redirectionezi catre o rochie anume, trebuiesc gasite alte metode specifice sa recomanzi un anumit articol.
    Cred ca prin aceasta metoda se pot securiza mai bine comisioanele, avand in vedere particularitatea Fashion Days pe care am lamurit-o ieri, o consider o masura ok!

  3. #603
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    73
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    43
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    73


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    si s a dus de rapa si quickmobile... in plus vad ca nu au renuntat la "verifica stoc" de unde isi trag clientii fara treaca prin afiliere. imi pare rau ca 2p le permite sa procedeze astfel si nu pune piciorul in prag la astfel de practici.


    Respinse 2 comisioane in valoare de 540.3 RON


    Comisioane respinse in May 2012 (numar) 23% din comisioanele inregistrate
    Media pentru IT&C este 7%

    Comisioane respinse in May 2012 (valoare) 46% din comisioanele inregistrate
    Media pentru IT&C este 19%

  4. #604
    Avatarul lui klaucs
    klaucs este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    18
    Data înscrierii
    1st February 2011
    Locaţie
    Buzau
    Vârstă
    36
    Posturi
    95
    Putere Rep
    18


    Implicit

    Quickmobile intotdeauna au avut rata de respingere enorma. Poate in afara de 2 3 luni cand au vrut sa atraga afiliatii.

  5. #605
    Avatarul lui adiz
    adiz este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    19th February 2009
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    22
    Putere Rep
    0


    Implicit

    ar trebui sa le cerem flat fee pentru listare
    vrei sa te afiliezi cu noi ne platesti lunar un fee... cum ar fi sa conditionam cateva magazine din 2parale de asta. de exemplut toti cei cu peste 10% rata de respingere. i se poate spune frumos - taxa de listare... adica daca eu imi bat capul sa-ti iau feedul si sa-l pun in site-urile mele si tu nu te obosesti sa imi apreciezi munca mai bine du-te la altii. atunci poate isi vor da seama ca daca la ppc platesc X euro/comanda ar fi cazul sa fie la fel si in afiliere si nu la un sfert sau jumate de pret.

  6. #606
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    73
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    43
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    73


    Implicit

    nu reusesc sa te urmaresc... ma rog, inteleg ca este gen pamflet ( sau sper asta ), dar ppc ar fi euro/click, iar ce e cu sfertul sau jumatatea de pret.. ma pierd.

    Later: nu vreau sa dau nume, pentru ca am inclusiv colegii de forum ( poate se simt ): de ce ma ( ne ) adaugati in lista voastra de twitter si facebook personala si ne dati linkuri de afiliere spre diverse siteuri si/sau produse? E penibil. Faceti-va un user separat unde va puteti creste lista de potentiali clienti sub ce forma doriti voi.
    Ultima modificare făcută de Serban Cristian; 9th July 2012 la 10:03.

  7. #607
    Avatarul lui adiz
    adiz este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    19th February 2009
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    22
    Putere Rep
    0


    Implicit

    perceptia generala a multor magazine online este ca afilierea ar trebui sa fie muuuult mai ieftna decat ppc sau seo. si ca isi permit magarii cu afiliatii pentru ca aia n-au de unde sa stie daca o comanda s-a finalizat sau nu. si asta in rapoartele lor se vede in costul per comanda generat de ppc (adica adwords, fb, alte retele) care e semnificativ vs costul per comanda generat de afiliere (si cel mai important e pe cashul furnizorului adica al afiliatului, nu pe al lor cu factor de risc).

    putini afiliati pot masura din partea celalalta - rata de conversie in vizitatori si chiar rata de conversie in comenzi, si sa calculeze ei pt magazine cost/comanda. si daca ar face asta numarul de comisioane respinse n-ar mai conta iar comenzi venite pe canale alternative s-ar vedea imediat si ar putea fi usor compensat printr-o taxa de listare sau un abonament lunar platit de magazin direct afiliatului. idem, extrapoland putin la lifetime-value ar intelege de ce unii vand bannerul cu 400 euro si altii cu 5% afiliere si 40% rata de respingere.

    dar, noroc ca s-a sesizat 2parale de asta si incercand sa isi protejeze afiliatii (ca la magazinele online e o politica de monopol/take-it-or-leave-it) si mascheaza asta sub diverse premii, concursuri si alte minunatii...
    Ultima modificare făcută de adiz; 9th July 2012 la 12:43. Motiv: typo

  8. #608
    Avatarul lui tetele
    tetele este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    27th May 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    281
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Citat Postat în original de adiz Vezi Post
    perceptia generala a multor magazine online este ca afilierea ar trebui sa fie muuuult mai ieftna decat ppc sau seo.
    Asta chiar e adevarat, cum spui si tu, nu e doar o perceptie.

    Citat Postat în original de adiz Vezi Post
    putini afiliati pot masura din partea celalalta - rata de conversie in vizitatori si chiar rata de conversie in comenzi, si sa calculeze ei pt magazine cost/comanda.
    De fapt e chiar simplu: te uiti la cate click-uri ai trimis si cate comisioane ai generat. Le imparti si voila! Pentru rata de conversie "in vizitatori", cum spui tu, e suficient sa-ti masori singur afisarile si click-urile si vezi ce rata de click ai. Presupun ca la asta te referi.

    Iar costul mediu per conversie este la fel de simplu de calculat: valoarea comisionului procentual oferit * valoarea cosului mediu. (Se aplica pentru campaniile de vanzari, insa de moment ce vorbesti despre magazine este clar ca la asta te referi). Orice afiliat are acces la aceste informatii, trebuie doar sa stea sa faca putina statistica.


    Citat Postat în original de adiz Vezi Post
    si daca ar face asta numarul de comisioane respinse n-ar mai conta iar comenzi venite pe canale alternative s-ar vedea imediat si ar putea fi usor compensat printr-o taxa de listare sau un abonament lunar platit de magazin direct afiliatului. idem, extrapoland putin la lifetime-value ar intelege de ce unii vand bannerul cu 400 euro si altii cu 5% afiliere si 40% rata de respingere.
    Nu te opreste nimeni sa pretinzi treaba asta magazinelor, insa sunt curios cate magazine ar mai colabora cu tine. Pentru ca in situatia asta nu mai inteleg suprapunerea pe conceptul de afiliere. Advertiserii ar cumpara spatiu publicitar, nu conversii, din ce spui tu.

    Plus ca ograda e mare, rata de respingere este la vedere, deci nu vad de ce ai promova un advertiser notoriu pentru faptul ca respinge multe comisioane, atata vreme cat are si rata de conversie suficient de mica incat sa nu fie atractiv. Asta am mai spus-o in nenumarate randuri, atat eu cat si colegii mei. Marketing bazat pe PERFORMANTA. Does that ring a bell?

    Citat Postat în original de adiz Vezi Post
    dar, noroc ca s-a sesizat 2parale de asta si incercand sa isi protejeze afiliatii (ca la magazinele online e o politica de monopol/take-it-or-leave-it) si mascheaza asta sub diverse premii, concursuri si alte minunatii...
    Wait... what?

  9. #609
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    73
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    43
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    73


    Implicit

    afilierea este mai ieftina, pentru majoritatea cazurilor.
    magariile cu afiliati le fac pe risc propriu, la fel cum eu am ales sa nu ii mai promovez, or sa o mai faca si multi altii.

    Eu nu sunt de acord cu politica restrictiva 2parale vis a vis de magazine. Trebuie sa fie mult mai multe magazine pentru a se face diferenta. Cred ca magazinele mai mici ar fi mult mai atente cu afiliatii atata timp cat majoritatea veniturile le provin de aici.

  10. #610
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    92
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    43
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    92


    Implicit

    Afilierea trebuie sa fie mai ieftina pentru a tenta magazinele, si pentru posesorii de magazine reprezinta o bataie de cap afilierea, si mai sunt si alte costuri diferite de plata comisioanelor.
    Pana la urma calitatea poate face selectia.
    Furnizarea unor date cat mai complete din partea 2 parale referitoare la performanta magazinelor din sistem ar putea creste eficienta generala
    De exemplu, ar fi util si un parametru de genul comision platit mediu per 10.0 click sau numar de comenzi mediu per 1000 de click
    De fapt e chiar simplu: te uiti la cate click-uri ai trimis si cate comisioane ai generat.
    Ar fi util si un raport comenzi/vizitatori unici, deoarece unii dau mai multe click-uri pentru ca li se blocheaza degetul
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •