Nu stiu daca asta e solutia corecta. Dar vorbesc din exterior, nu stiu ce beneficii ai raportat la costuri.
@off the records, ti-am mai spus eu ceva mai demult, dar nu ai vrut sa ma asculti. Apreciez asta la tine, dar .... aici vorbim de business![]()
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
In orice afacere exista risc pe care ti-l asumi in momentul in care pornesti la drum, fie ca esti magazin sau afiliat. Se pare ca unii nu inteleg acest lucru.
Dupa voi, un magazin (si orice afacere in general) vinde un articol si apoi pune deoparte comisioanele afiliatului si ale altor parteneri, TVA-ul etc pentru a le putea plati ulterior. Chiar daca ar putea face asta, costurile fixe si chiar o parte dintre cele variabile nu pot fi calculate la momentul vanzarii. Indicatorul urmarit se numeste Cash flow. Chirii, cea mai mare pare din salarii etc. influenteaza rezultatele afacerii care, la un moment dat, poate intra in dificultate.
In momentul in care afacerea intra in dificultate, din varii motive (inclusiv prost management), pentru toti cei care au un stake in business exista 2 optiuni:
- daca afacerea este evaluata ca buna, continua sa o sustina cu speranta ca vor recupera din pierderi si eventual vor castiga in continuare
- o falimenteaza
Din ce am observat, intentie de a rezolva lucrurile exista. Comentariile voastre acide nu fac decat sa inrautateasca situatia. Pe termen lung, se dovedeste ca unii parteneri fac mai mult rau decat bine.
@nrbr: in momentul in care califici un magazin ca tepar, este posibil ca vanzarile lui sa fie afectate si automat probabilitatea de a-ti incasa banii sa scada; cred ca esti constient de acest risc si de faptul ca ti-l asumi.
1) in primul rand in toata afacerea asta mai este la mijloc si 2Parale care cica ar garanta afiliatilor plata comisioanelor. In momentul in care un advertiser se inscrie in reteaua 2Parale trebuie sa achite un depozit garantie. Daca un advertiser "obisnuit" nu achita comisionul retelei in 15 zile, contul lui este suspendat de 2Parale. Daca aceasta regula era aplicata si in cazul DeClub, nu s-ar mai fi ajuns pana aici sau oricum nu cu aceste datorii.
2) in orice afacere riscul trebuie cumva balansat intre cei 2 parteneri. In cazul de fata afiliatii sau ales cu paguba, iar DeClub cu injuraturile. DeClub nu a pierdut nici un leu, ba chiar a incasat niste sume frumoase din conversii pentru care afiliatii au platit AdWords, Facebook Ads, etc.
3) dupa parerea mea este foarte greu ca DeClub sa-si mai revina pentru ca a intrat intr-o spirala financiara foarte periculoasa. Eu personal am de incasat o suma relativ mica (cateva sute de lei), dar asta nu inseamna ca nu astept sa mi se plateasca suma.
4) dupa parea mea cea mai mare vina o are 2 Parale pentru ca s-a ajuns aici si catre ei ar trebui sa ne indreptam criticile si cererile pentru recupararea prejudiciului.
Ce trebuia facut de ceva timp, s-a facut azi. Campania a fost suspendata din 2Parale si pentru ca Serban are sustinerea 2P, mesajul cu detaliile suspendarii a fost semnat chiar de Dorin, ceea ce in alte cazuri nu s-a intamplat. Supararea noastra este asa de mare tocmai pentru ca vine de la Serban, un om care a sustinut afilierea si a avut prezentari atat ca afiliat cat si ca manager si detinator de magazine online, la tot felul de intalniri cu afiliatii si nu numai. Discutia pe care am pornit-o a fost tocmai de la prezentarea pe care a sustinut-o "Nu ne temem de zerouri" in teorie dar se pare ca practica nu i-a dat dreptate. Asteptam pe viitor o alta prezentare in care sa arate ce nu trebuie sa faci ca sa nu ajungi strivit de zerouri, si asta dupa cele 4 saptamani acordate pentru a plati toate restantele.
De acord, sunt foarte multe riscuri. Riscul de a ramane fara plata muncii tale ar trebui sa fie minim sau sa nu existe. Faptul ca aici unii exagereaza si fac mai mult rau, e alta treaba. Nu inteleg de ce au mai promovat magazinul daca nu au incredere. Le place riscul?
Total de acord cu restul. Cel mai probabil problema DeClub va fi depasita si Serban vede acum ce parteneri are. Sincer, o parte din comentarii nu-mi pare ca vin din partea unor parteneri...
Sigur e vremea si ar fi mare pacat sa lasam treburile neterminate.
Sincer, eu cred ca foarte putini inteleg notiunea de spam in afiliere si, probabil, si mai putin inteleg clar ce inseamna un trafic de calitate.
Normal, traficul de calitate e opusul spamului, dar cred ca ar merita detaliat putin. Spre exemplu unii considera ca feed=spam...
Poate cer prea mult dar va intreb, pe Tom, pe Dan si pe oricine cunoaste fenomenul:
Care este profitul afiliatului care genereaza un trafic de calitate?
Adica ce trebuie sa faca un afiliat pentru a fi in aia 5% de care zice Tom ca fac afiliere ok? Ce medii de promovare foloseste, ce surse de trafic are, ce rata de conversie, etc.
Pe scurt, ce anume face diferenta pentru un advertiser pentru a spune: da, pe astia 5% ii vreau!
Pe de alta parte se poate discuta despre veniturile din afiliere.
Faptul ca altii nu mai fac afiliere sau ca la ei afilierea nu a prins poate fi si un rezultat al faptului ca nu genereaza venituri atat de mari incat sa fie tentanta pentru publisheri. Ca daca faci afiliere trebuie sa mai si muncesti, sa mai si investesti pentru a tageta, pentru avea o rata buna de conversie, etc. Altfel nu poti avea venituri rezonabile decat prin spam...
Deci, are acel afiliat, de care am vorbit mai sus, venituri atat de bune incat sa merite sa faca afiliere, sa fie rentabil?
@Ciprian, ai inteles gresit. Este vorba de "partenerii" care incearca sa ii bage un cutit in spate acum, cand e in genunchi. Lucru care nu se face, daca ai un minim de decenta.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
@mishu, da-mi PM si iti explic punctual. Altfel, nu are sens sa aberez pe forum. E pacat de comunitate!
@Ciprian, suntem pe un forum despre seo, pune si tu un link, e pacat de un link natural. Daca ai timp, poate citesti de mai multe ori, cine stie, e posibil sa intelegi gresit anumite fraze.
Ultima modificare făcută de Tom; 27th July 2016 la 00:02.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)