Ce treaba are asta cu intrebarea mea? Tu postezi ca nu ai ce face?Sper ca nu esti unul dintre aceia care listeaza orice produs din emag si apare la cautari pe nume de produs in fata magazinelor.
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.
Pe 22 oct am avut 3 comisioane la dEpurtat, astazi mi-au fost anulate toate 3 pe motiv de nelivrare colet. Sunt incepator in afiliere, asa ca vreau sa va intreb: asa ceva se intampla des? E politica lor/ghinionul meu? Sau se intampla si lucruri fishy? Mersi, si sper ca aveti un BF fructuos
Se intampla, nu poti sa iei etalon 3 comisioane... verifica sa nu fie toate pe acelasi ip, atunci e mai mult decat plauzibil.
Istoric eu am in jur de 20% anulate la depurtat.
Marketonline cum se comporta la aprobat-platit comisioane? Ceva probleme / întârzieri? Cam în cat timp le rezolva?
2parale, e ok sau nu sa postam automat descrierea produselor pe site-uri autoritare?
Ultima modificare făcută de Nichita; 9th December 2014 la 18:29.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Campanie umanitara 2parale sustinuta si de catre afiliati. pentru doritori AICI
Cont bancar: RO 76 BTRL 0470 1201 F189 30xx- deschis la Banca Transilvania
Biberi Lavinia
Contul e cu cei 2x de la final.
Un paragraf din grila de comisioane FRFS spune asta "5 Ron pentru lead eligibil (client care trimite un minim de acte, respectiv formular + copie CI + adeverinta sau cupon pensie ) "
Daca ei imi dau la peste 50% din comisioane motiv Istorie: Istoric negativ, nu insemana ca vizitatorul a trimis actele? Ei de ce nu aproba atunci leadul pentru 5 ron?
Din 49 de leaduri au aprobat unul singur de cand ii promovez. Ii mai promoveaza cineva de aici?
Nu recomand sa-i promovezi. Din 70 de comisioane am aprobate decat 1 si 8 pentru ca s-au aprobat automat. Doreau sa le respinga dar n-am fost de acord.
Eu am comsioanele insa in perioada cand aveau 75 lei/lead